Aacon Oy:n tukimuodot

Tarjoamme tukipalveluja asiakkaillemme tuotteittemme tehokkaan käytön varmistamiseksi. Lemonsoftia lukuunottamatta hoidamme tuotetuen aina samalla tavalla. Lemonsoft-tuesta vastaa Lemonsoft Oy.

  1. Aacon Tukipalvelusivusto on kaikille asiakkaillemme maksuton palvelu, josta löydät helposti vastaukset tavallisimpiin käyttöongelmiin. Palvelussa voi hakea ratkaisuja aihealueittain sekä vapaalla tekstihaulla. Uusia ratkaisuja lisätään kaiken aikaa, joten palvelu pysyy ajan tasalla ja kehittyy päivittäin.
  2. Tukipyynnöt ovat ylläpitoasiakkaillemme maksuttomia. Muilta asiakkailta laskutetaan hinnaston mukaisesti 75€ +alv. Voit lähettää tukipyynnön Tukipalvelusivustolta, jos valmisratkaisuista mikään ei ratkaissut ongelmaa
  3. Aacon Etätuki mahdollistaa tukihenkilömme pääsyn tietokoneellesi katsomaan ongelmaa. Etätukiyhteys sovitaan aina etukäteen tukipyynnön kautta. Etätuen avulla ratkeavat vaativammatkin ongelmat nopeasti.

Tutustu tuotevalikoimaamme verkkosivuillamme:

Kellokortti.fi työajanseurantaratkaisu
Monipuolinen ja joustava ratkaisu, jonka avulla työtunnit saa helposti kerättyä, hyväksyttyä ja vietyä vaikka suoraan palkanlaskentaan!

Työkello - helppo ja edullinen työajanseurantalaite
Työkellolla kellotat työajan helposti. Se seuraa toteutunutta päivittäistä ja kuukausittaista työaikaa.

Kauppakeskus.com - vaativan asiakkaan verkkoakaupparatkaisu
Kauppakeskus.com-verkkokauppa palvelee silloinkin kun olet itse nukkumassa. Tutustu verkkokaupparatkaisuhimme!

Basware TEM -matkalaskusovellusratkaisu
Basware TEM on markkinoiden monipuolisin matkalaskusovellus, joka automatisoi sekä matkasuunnittelua että matkalaskujen käsittelyprosessia.